Klettern & Boulder Semesterkarte Rockerei

• 150€ für bis zu 26 Eintritte zum Klettern und Bouldern
  • Verkauf ausschließlich über den Hochschulsport
  • Buchungssende 24.5.2024

Du möchtest über den Winter richtig Gas geben? Dann ist diese Karte genau dein Ding. Für 150€ kannst du jeden Freitag im Wintersemester klettern und bouldern bis die Finger brennen!

Semester ticket for students:

• Valid all day on every Friday of the summer semester 2024.
  • 150€ for up to 26 admissions for climbing and bouldering
  • Sold exclusively through the University Sports Office
  • End of booking 24.5.2024

You want to really step on the gas over the winter? Then this card is just what you need. For 150€ you can climb and boulder every Friday in the winter semester until your fingers burn!

43007FrDAV Kletter und Boulderzentrum Schwaben - rockerei 08.04.2024-30.09.2024Michael Fink
150/ 155/ --/ -- €